+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Sarona uit Bussum heeft vorig jaar oktober online een elektrische bakfiets bij Keiler Fietsen gekocht. Haar derde kindje is op komst en een bakfiets lijkt haar de ideale manier om straks al haar kinderen naar school te brengen. De bakfiets staat helaas al drie maanden stil. Ondanks dat het defect makkelijk te verhelpen is, houdt Keiler Fietsen haar poot stijf.

Zie hier het hele fragment.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

20-09-2021 - door

De rechtsgevolgen van de ongerechtvaardigde ontbindingsverklaring (september 2021)

*Indien de wederpartij de gerechtvaardigdheid van de ontbind... Lees meer

17-09-2021 - door

Els Doornhein in 'Boos' (Youtube serie van Tim Hofman)

Als een volgens Tim Hofman van YouTube kanaal BOOS "zwaargew... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Website by Omelette Du Fromage