+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Sarona uit Bussum heeft vorig jaar oktober online een elektrische bakfiets bij Keiler Fietsen gekocht. Haar derde kindje is op komst en een bakfiets lijkt haar de ideale manier om straks al haar kinderen naar school te brengen. De bakfiets staat helaas al drie maanden stil. Ondanks dat het defect makkelijk te verhelpen is, houdt Keiler Fietsen haar poot stijf.

Zie hier het hele fragment.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

05-07-2019 - door

Vakantie!! Heb ik toestemming nodig van mijn (ex-)partner?

***Voor velen nadert een fijne periode: de zomervakantie\! G... Lees meer

21-06-2019 - door

Mandy Roggeveen heeft zich onlangs aangemeld bij het netwerk van ZaanLinQ

Mandy Roggeveen heeft zich onlangs aangemeld bij het netwerk... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Created by Supreme being 21.3