+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Sarona uit Bussum heeft vorig jaar oktober online een elektrische bakfiets bij Keiler Fietsen gekocht. Haar derde kindje is op komst en een bakfiets lijkt haar de ideale manier om straks al haar kinderen naar school te brengen. De bakfiets staat helaas al drie maanden stil. Ondanks dat het defect makkelijk te verhelpen is, houdt Keiler Fietsen haar poot stijf.

Zie hier het hele fragment.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

26-02-2021 - door

Een unieke domeinnaam of een unieke handelsnaam; verwarrend? Het is inmiddels verduidelijkt

In zijn beslissing van 19 februari 2021 bespreekt de Hoge Ra... Lees meer

26-02-2021 - door

Alimentatie betalen ten tijde van de coronacrisis

Veel mensen hebben door de corona te maken met grote financi... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Website by Omelette Du Fromage