+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Els Doornhein bij Kassa Belbus: Onterechte kosten voor reparatie bakfiets

Sarona uit Bussum heeft vorig jaar oktober online een elektrische bakfiets bij Keiler Fietsen gekocht. Haar derde kindje is op komst en een bakfiets lijkt haar de ideale manier om straks al haar kinderen naar school te brengen. De bakfiets staat helaas al drie maanden stil. Ondanks dat het defect makkelijk te verhelpen is, houdt Keiler Fietsen haar poot stijf.

Zie hier het hele fragment.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

15-02-2019 - door

Doorstart in faillissement B.V. Hotel Operational Services

Ons kantoor is trots dat in het faillissement van B.V. Hotel... Lees meer

04-02-2019 - door

Els Doornhein bij Kassa in de tv uitzending over de klachttermijn voor consumenten

In de tv uitzending van Kassa d.d. 2 februari 2019 kwam Els ... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Created by Supreme being 21.3