+31 (0)20 2060700[email protected]
Els Doornhein bij Kassa Belbus: TomTom overtreedt wettelijke garantieregels

Els Doornhein bij Kassa Belbus: TomTom overtreedt wettelijke garantieregels

Piet en zijn vrouw maken al jaren gebruik van een navigatiesysteem van TomTom om overal goed de weg te kunnen vinden. Het oude ding heeft zijn beste tijd gehad en daarom schaft Piet op 7 augustus een nieuw exemplaar aan op de website van TomTom. Na ongeveer een maand het nieuwe navigatiesysteem in huis te hebben, maken Piet en zijn vrouw er voor het eerst gebruik van wanneer zij op vakantie naar Volendam gaan. Helaas blijkt tijdens de eerste rit dat er het een en ander mis is met het apparaat.

Om nog wat duidelijkheid te schetsen over de wettelijke garantieregels neemt Amber Piet mee naar advocaat Els Doornhein van De Vos & Partners Advocaten. Zij legt uit dat TomTom hier echt de wet overtreedt. Door een Europese rechter is namelijk bepaald dat als een nieuw product binnen korte tijd kapot gaat, het vervangen moet worden door een nieuw exemplaar. 

Zie hier het hele fragment.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

20-04-2018 - door

Maryse in Tros Opgelicht over: 'Een rij-instructeur int voorschotten van zijn leerlingen, maar verdwijnt dan'.

Een rij-instructeur int voorschotten van zijn leerlingen, ma... Lees meer

20-04-2018 - door

Het toestemmingsformulier om te reizen met uw kind na de echtscheiding.

Als u alleen reist met uw minderjarige kind (tot 18 jaar) he... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Created by Supreme being 21.3