+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Els Doornhein bij Kassa in de tv uitzending over de klachttermijn voor consumenten

Els Doornhein bij Kassa in de tv uitzending over de klachttermijn voor consumenten

In de tv uitzending van Kassa d.d. 2 februari 2019 kwam Els Doornhein  via videobellen in de uitzending en besprak of een webshop een klachttermijn van 24 uur mag hanteren waarbinnen klachten (uiterlijk) moeten worden doorgegeven. In dit geval bleek de geleverde spiegel, die na die termijn bij de buren werd gehaald, namelijk kapot! Tenzij duidelijk is dat de consument meer met het product heeft gedaan om te testen of dit bevalt, waardoor schade is ontstaan, komt deze schade voor rekening en risico van de leverancier, als verzender. Zo’n 24uurs termijn is verder in strijd met dwingend consumentenrecht.

Bekijk het fragment hier of lees het artikel hier.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

17-09-2020 - door

Mr Probz heeft zijn rechten terug en Sony moet hem wereldwijde informatie verstrekken

**Mr Probz heeft zijn rechten terug en Sony moet hem wereldw... Lees meer

16-09-2020 - door

Welkom Wieke Verberne!

Van harte welkom bij ons kantoor [**Wieke Verberne**](h... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Created by Supreme being 21.3