+31 (0)20 2060700[email protected]
Els Doornhein bij Kassa over de rechten van een consument bij het niet of veel te laat leveren van een online aankoop

Els Doornhein bij Kassa over de rechten van een consument bij het niet of veel te laat leveren van een online aankoop

Op 22 september 2018 heeft Els Doornhein in de televisie uitzending van Kassa uitleg gegeven over de rechten die je als consument hebt wanneer je online aankoop niet of veel te laat wordt geleverd. En, wat je moet doen als het gekochte product kapot is. Bekijk het item hier.

Op de website is nog een extra filmpje te vinden waarin zij uitlegt wat het verschil is tussen “herroepingsrecht” en ontbinden bij wanprestatie.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

15-10-2018 - door

Artikel Margriet Koedooder op entertainmentbusiness.nl

Lees [hier](https://www.entertainmentbusiness.nl/nieuws/2018... Lees meer

27-09-2018 - door

Nieuwe column Els Doornhein in Vindingrijk: ‘Dutch Design de grens over’.

Voor Vindingrijk, het vakblad van de Nederlandse Orde van Ui... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Created by Supreme being 21.3