+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Els Doornhein bij Kassa over de rechten van een consument bij het niet of veel te laat leveren van een online aankoop

Els Doornhein bij Kassa over de rechten van een consument bij het niet of veel te laat leveren van een online aankoop

Op 22 september 2018 heeft Els Doornhein in de televisie uitzending van Kassa uitleg gegeven over de rechten die je als consument hebt wanneer je online aankoop niet of veel te laat wordt geleverd. En, wat je moet doen als het gekochte product kapot is. Bekijk het item hier.

Op de website is nog een extra filmpje te vinden waarin zij uitlegt wat het verschil is tussen “herroepingsrecht” en ontbinden bij wanprestatie.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

20-09-2021 - door

De rechtsgevolgen van de ongerechtvaardigde ontbindingsverklaring (september 2021)

*Indien de wederpartij de gerechtvaardigdheid van de ontbind... Lees meer

17-09-2021 - door

Els Doornhein in 'Boos' (Youtube serie van Tim Hofman)

Als een volgens Tim Hofman van YouTube kanaal BOOS "zwaargew... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Website by Omelette Du Fromage