+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Maryse Oranje bij Tros Radar over 'Maanden wachten op je spullen bij webshop Lil.nl'.

Maryse Oranje bij Tros Radar over 'Maanden wachten op je spullen bij webshop Lil.nl'.

Radar krijgt veel klachten binnen over woonwebwinkel Lil.nl. Ook elders op internet regent het klachten. De webwinkel laat klanten lang wachten op hun spullen. Wie om die reden de overeenkomst ontbindt moet vaak nog eens lang wachten op zijn geld. Niet alleen consumenten klagen, ook medewerkers en oud-medewerkers doen een boekje open over de praktijken van Lil.nl.

Maryse Oranje: Je moet als webwinkel duidelijk zijn over levertijden. Je kunt beter de verwachtingen goed managen, anders raken mensen teleurgesteld. Wanneer de afgesproken leveringstermijn niet gehaald wordt, adviseert Maryse om de webshop dan nogmaals in de gelegenheid te stellen om het product te leveren. Wordt die termijn overschreden, dan heb je als consument het recht om de overeenkomst te ontbinden. Vanaf dat moment heeft de verkopende partij veertien dagen om het aankoopbedrag te retourneren. Hierbij heeft Lil.nl niet het recht om te eisen dat negatieve recensies verwijdert worden, voordat ze tot betaling overgaan.

Zie hier het fragment met Maryse Oranje (minuut 3 t/m 6).

Deel dit bericht



Laatste nieuws

15-02-2019 - door

Doorstart in faillissement B.V. Hotel Operational Services

Ons kantoor is trots dat in het faillissement van B.V. Hotel... Lees meer

04-02-2019 - door

Els Doornhein bij Kassa in de tv uitzending over de klachttermijn voor consumenten

In de tv uitzending van Kassa d.d. 2 februari 2019 kwam Els ... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Created by Supreme being 21.3