Mr. Els Doornhein bij Vara KASSA
Consumenten ervaren veel problemen bij Ziggo
In de uitzending d.d. 4 maart 2017 van het televisieprogramma KASSA was Els Doornhein aanwezig om te bespreken wat je als consument kunt doen als je problemen hebt met een internetprovider.
Bekijk het fragment.
Tevens heeft zij op verzoek van Kassa voorbeeldbrieven opgesteld waarmee je, als consument, een overeenkomst kunt ontbinden, na de provider te hebben gesommeerd om de afgesproken verplichtingen na te komen. Een andere keuze is het vernietigen van de overeenkomst wegens een oneerlijke handelspraktijk. Hiervan kan volgens een uitspraak van het Europese Hof van Justitie al snel sprake zijn, bijvoorbeeld wanneer een klantenservice oneerlijke informatie verstrekt en deze informatie van belang was voor het aangaan van de overeenkomst.
Laatste nieuws
Doorstart in faillissement B.V. Hotel Operational Services
Ons kantoor is trots dat in het faillissement van B.V. Hotel... Lees meer

Els Doornhein bij Kassa in de tv uitzending over de klachttermijn voor consumenten
In de tv uitzending van Kassa d.d. 2 februari 2019 kwam Els ... Lees meer
