+31 (0)20 2060700info@devos.nl
Mr. Els Doornhein bij Vara KASSA: 'Consumenten ervaren veel problemen bij Ziggo'

Mr. Els Doornhein bij Vara KASSA: 'Consumenten ervaren veel problemen bij Ziggo'

In de uitzending d.d. 4 maart 2017 van het televisieprogramma KASSA was Els Doornhein aanwezig om te bespreken wat je als consument kunt doen als je problemen hebt met een internetprovider.

Bekijk het fragment.

Tevens heeft zij op verzoek van Kassa voorbeeldbrieven opgesteld waarmee je, als consument, een overeenkomst kunt ontbinden, na de provider te hebben gesommeerd om de afgesproken verplichtingen na te komen. Een andere keuze is het vernietigen van de overeenkomst wegens een oneerlijke handelspraktijk. Hiervan kan volgens een uitspraak van het Europese Hof van Justitie al snel sprake zijn, bijvoorbeeld wanneer een klantenservice oneerlijke informatie verstrekt en deze informatie van belang was voor het aangaan van de overeenkomst.

Geschreven door

Els Doornhein

Partner

 
Maak een afspraak

Deel dit bericht



Laatste nieuws

14-05-2021 - door

Nicola Ebbink beëdigd!

Op 12 mei 2021 is onze collega Nicola Ebbink beëdigd. Margri... Lees meer

14-05-2021 - door

Formule voor huurkorting vanwege corona.

## **Formule voor “huurkorting” bij huur bedrijfsruimte – bi... Lees meer

Copyright/Disclaimer © 2017 by De Vos & Partners N.V., Amsterdam, Nederland. All rights reserved. Website by Omelette Du Fromage